ANNONCE

Mobilt værksted: Få din iPhone og iPad repareret i en fart af iDriveRep

”Ja, det er gået stærkt. Vi startede for 10 måneder siden, og snart dækker vi hele Danmark.”

Da Sadek sammen med to partnere stiftede iDriveRep, havde ingen af dem forventet, at det ville blive en så stor og tordnende succes. Og slet ikke at det ville tage fart fra dag ét. Men Sadek og co. ramte plet med deres ide.

”Vi kender det jo godt alle sammen - man har travlt og kan ikke undvære sin telefon. I stedet for at finde en fysisk butik, er det jo meget nemmere, at vi kommer kørende.”

For det meste klares reparationen ude hos kunden i løbet af tyve minutter.

Mobilt værksted

Konceptet i iDriveRep er biler, der er indrettet som et mobilt værksted til reparation af iPhones og iPads. Når uheldet er sket, kontakter man iDriveRep enten via hjemmesiden eller telefonisk til kundecentret, og ofte kan en tekniker være fremme på stedet i løbet af et par timer.

”Men der kan selvfølgelig også være så travlt, at det ikke kan nås i løbet af to timer. Til gengæld kan det også nogle gange gå hurtigere, hvis der er en bil i området,” fortæller Sadek.

I sjældne tilfælde, hvor apparatet ikke kan tændes, må der andre midler til. Så sendes det til værkstedet, og reparationstiden vil så være to dage.

Der gives livstidsgaranti på alle reservedele.

Tilfredse kunder

Det er magtpåliggende for virksomheden at yde en perfekt service. Derfor ansættes der kun teknikere med flere års erfaring, og inden de sendes ud, får de et kursus i god service.

”Vi vil gøre alt for at gøre kunderne tilfredse,” siger Sadek.

Anmeldelser på Trustpilot og andre steder er i top og vidner om, at ambitionerne om kundetilfredshed er indfriet.

19 biler

Den første vogn kørte i Aarhus Kommune, herefter satte Sadek og hans makkere biler ind i Vejle, Horsens og Randers. I dag har de 19 biler med en dækning på cirka 90 pct. af Danmark. I nogle byer kører flere biler.

De mobile værksteder kører imellem kokken 8 og 22 hver dag, og man kan ringe og bestille hjælp mellem klokken 8 og 20.

Sadek understreger, at kunden ikke betaler for kørsel.

Mange erhvervskunder

Der er flest privatkunder, men efterhånden har også mange erhvervskunder fået øjnene op for konceptet. Sadek fortæller, at nogle endda har en fast aftale om et besøg to-tre gange ugentligt for at få serviceret medarbejdernes grej.

Det helt nye er en aftale med et forsikringsselskab, der henviser til iDriveRep, når kundens iPhone eller iPad skal repareres over indboforsikringen.

Udvider konceptet

Det er gået stærkt indtil nu, men om nogle måneder vil der komme endnu mere tryk på. I øjeblikket servicerer iDriveRep nemlig udelukkende Apple-produkterne iPhone og iPad. I løbet af cirka tre måneder vil ejere af Android-telefoner, Macbook etc. også kunne få hjælp i en fart.

”Vi er gået i gang med at fylde lageret op med reservedele til en masse andre andre mærker,” smiler Sadek.

Køreklar alle dage 8:00 – 22:00

+45 60 125 245

Telefontid: Alle dage kl. 8:00 – 20:00

mail@idriverep.dk